neděle 22. ledna 2012

Potahy sedadel

Originální potah sedadel v mém Puntu nebyl nijak poškozen a řek bych, že i docela pěkný, barvy už ale byly docela vybledlé. Chtěl sem tak dát vnitřku auta trochu šmrnc, rozhodl jsem se proto, že koupím nové potahy. Prohledával jsem různé internetové nabídky obchodů a taky Aukro. Nakonec jsem koupil sadu potahů v Lidlu - zdá se to být podivné, ale i toto tam lze koupit.
S oblékáním sedaček jsem si dal práci a snažil se, aby obepnuly povrch sedadel co nejlépe. Oddělal sem taky všechny plasty, co jsou na sedačkách, aby žádné ovládací prvky nebyly schovány pod látkou. Po potažení sedaček jsem plasty vyčistil a dal zpět na místo.
S kvalitou jsem velice spokojený a ani po několika měsících není znát opotřebení.
Obrázek z katalogu Lidl-u

Žádné komentáře:

Okomentovat