pátek 6. ledna 2012

Zapojení dálkového centrálu

Po odpojení jednotky alarmu Jablotron mi zůstala v autě jednotka a motorky centrálního zamykání. V  předních dveřích (L+P) jsou motorky s kontaktem pro otevření zbývajících dveří. Dálkový centrál jsem chtěl, koupil jsem tedy přes Aukro novou jednotku spolu se dvěma ovladači pro vystřelovací klíče.


Zapojení bylo vcelku jednoduché, součástí byl český návod a spolu s návodem k Jablotron alarmu jsem už věděl co kam zapojit. Prvně jsem to nanečisto pospojoval přes elektrikářskou čokoládu, po ověření funkčnosti jsem vše zapájel na správná místa. Jednotku mám umístěnou u pojistkové skříňky, spolu se smotkem kabelů zabírá dost místa, ale vleze se.
Jednotka má krátkou anténu, ale dosah ovladačů je impozantní. Z jednotky je možné vyvést indikační diodu, bohužel mi indikace nefunguje (možná je jen špatná dioda, předělával sem modrou co byla součástí balení za červenou a až ta nebliká. Změna polarity nepomohla... ).
Výstup na ovládání kufru jsem zapojil na sirénu od alarmu, takže po dlouhém zmáčknutí patřičného tlačítka na ovladači siréna třikrát pípne - skvělé pro odhánění nenechavců a potěšení sousedů:-)
Planžety do ovládání na Fiata jsem koupil v Brně v obchodě s autodoplňky. Vyfrézoval mi je zámečník za 40 Kč kus. Dveře odemykám pomocí dálkového ovládání, impuls od jednotky je dostatečně silný a zamyká to lépe jak s původní (originální) jednotkou alarmu. Klíče mají místo pro čip imobilizéru, takže sem jen přehodil z jednoho původního klíče, protože nový čip stojí 600,- a to se mi zdálo dost.
Jsem tedy plně spokojen :-)
PS: abych jen nechválil, klíče jsou podle popisu sice zesílené, ale ani tak nedosahují pevnosti originál škodováckých, nebo WV klíčů, prostě se ta planžeta trochu kvedlá, ale funguje bezchybně.

Žádné komentáře:

Okomentovat