Po odpojení jednotky alarmu Jablotron mi zůstala v autě jednotka a motorky centrálního zamykání. V předních dveřích (L+P) jsou motorky s kontaktem pro otevření zbývajících dveří. Dálkový centrál jsem chtěl, koupil jsem tedy přes Aukro novou jednotku spolu se dvěma ovladači pro vystřelovací klíče.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJyPZUSePInvTwxP9TNbMHd94AMqRXEA2WShdo7xr_g3yKf2_PjK_dX26TI44VfQvB8YRfT5CGiI-PlJIBWVKd-UeJwZlvjAn2CTV9ZcDVEgngj8OVAjZoGUs40w88kkF-X69qgNK5QvUb/s320/velky_1310930851.jpg)
Zapojení bylo vcelku jednoduché, součástí byl český návod a spolu s návodem k Jablotron alarmu jsem už věděl co kam zapojit. Prvně jsem to nanečisto pospojoval přes elektrikářskou čokoládu, po ověření funkčnosti jsem vše zapájel na správná místa. Jednotku mám umístěnou u pojistkové skříňky, spolu se smotkem kabelů zabírá dost místa, ale vleze se.
Jednotka má krátkou anténu, ale dosah ovladačů je impozantní. Z jednotky je možné vyvést indikační diodu, bohužel mi indikace nefunguje (možná je jen špatná dioda, předělával sem modrou co byla součástí balení za červenou a až ta nebliká. Změna polarity nepomohla... ).
Výstup na ovládání kufru jsem zapojil na sirénu od alarmu, takže po dlouhém zmáčknutí patřičného tlačítka na ovladači siréna třikrát pípne - skvělé pro odhánění nenechavců a potěšení sousedů:-)
Planžety do ovládání na Fiata jsem koupil v Brně v obchodě s autodoplňky. Vyfrézoval mi je zámečník za 40 Kč kus. Dveře odemykám pomocí dálkového ovládání, impuls od jednotky je dostatečně silný a zamyká to lépe jak s původní (originální) jednotkou alarmu. Klíče mají místo pro čip imobilizéru, takže sem jen přehodil z jednoho původního klíče, protože nový čip stojí 600,- a to se mi zdálo dost.
Jsem tedy plně spokojen :-)
PS: abych jen nechválil, klíče jsou podle popisu sice zesílené, ale ani tak nedosahují pevnosti originál škodováckých, nebo WV klíčů, prostě se ta planžeta trochu kvedlá, ale funguje bezchybně.
Žádné komentáře:
Okomentovat