Natahoval jsem kabely k zesilovači do kufru, tak bych se rád podělil o pár fotek.
Co se týče tažení vnitřkem, tam je to jednoduché - odcvakat lišty kolem prahů a táhnout podél originál svazků, sem tam přitáhnout stahovací páskou, ať to není uplně volné. U řidiče silové vodiče, u spolujezdce signálové.
Protažení z motorového prostoru do vnitřní části byl trošku oříšek. Zvolil sem asi tu složitější variantu, ale ve výsledku to nebylo tak hrozné jak sem si zprvu myslel.
Nejprve je potřeba oddělat plastový podběh u kola před řidičem, drží ho pár šroubů s Torx drážkou a jeden obyč v prahu, nic složitého.
Po oddělání podběhu uvidíme tuhle plastovou přepážku a konektor
Co se týče tažení vnitřkem, tam je to jednoduché - odcvakat lišty kolem prahů a táhnout podél originál svazků, sem tam přitáhnout stahovací páskou, ať to není uplně volné. U řidiče silové vodiče, u spolujezdce signálové.
Protažení z motorového prostoru do vnitřní části byl trošku oříšek. Zvolil sem asi tu složitější variantu, ale ve výsledku to nebylo tak hrozné jak sem si zprvu myslel.
Nejprve je potřeba oddělat plastový podběh u kola před řidičem, drží ho pár šroubů s Torx drážkou a jeden obyč v prahu, nic složitého.
Po oddělání podběhu uvidíme tuhle plastovou přepážku a konektor
V místě červeného kolečka sem vyvrtal díru odpovídající průměru kabelu od akumulátoru.
U řidičových nohou, vedle pedálů a za pojistkovou je tenhle průchod do podběhu
U řidičových nohou, vedle pedálů a za pojistkovou je tenhle průchod do podběhu
K vrtání sem použil malý akumulátorový utahovák a zkrácený vrták.
Pak už sem protáhl kabel a opatřil chráničkou a přitáhl k stávajícím kabelům.
Pak už sem protáhl kabel a opatřil chráničkou a přitáhl k stávajícím kabelům.
Po upevnění je dobré průchod do kabiny zatěsnit silikonem.
V motoru sem to pak natáhl následovně:
V motoru sem to pak natáhl následovně:
Na obrázku není vidět pojistka, kterou je potřeba umístit co nejblíže k akumulátoru.
Žádné komentáře:
Okomentovat