sobota 10. března 2012

Výměna okroužku na držáku cívek

Na foru Italiancars.org někdo řešil prolínání oleje kolem držáku cívek. To se dělo i mě, myslel sem si ale, že bude nutné měnit gufero na vačce a tak sem to nechával na servis.
Na fóru sem se dozvěděl, že je tam pouze těsnící kroužek, takže sem se rozhodl ho vyměnit.
Po demontáži držáku (dvě matky a jeden šroub) na mě vybafl hoodně ztvrdlý a sploštělý gus gumy. Sundal sem ho a zajel do autodílů koupit kroužek nový. Nevybíral sem podle rozměrů, ale podle oka. Po následném přeměření sem použil kroužek s vnitřním průměrem 35 a tloušťkou 4mm.


Nazpět, tak jak už to bývá, to nešlo jen tak. Teda šlo by, kdyby mi jedna matička nespadla do prostoru spojky. Ta díra má být asi nějak zadělaná, u mě bohužel nebyla. Takže sem musel ještě oddělat plechový kryt za kterým je setrvačník a matku vytáhnout. Naštěstí je kolem ozubení dostatečná mezera, aby matka prošla.


Namontoval jsem vše zpátky a hurá, auto jde i nastartovat:-D
Snad už tudy olej nepoteče.

Žádné komentáře:

Okomentovat